Σάββατο, Δεκεμβρίου 13, 2008

Εξάρχεια και Πατησίων


Εξαρχεια και Πατησιων περα δωθε ,λεωφορειο,νοσοκομειο και τοτε τρεχαμε κι εδω ειμαστε ολοι και μας σκιζει η μοναξια
Εδω ειμαστε σου λεω
με γιατρους και ψυχιατρους και σε παραταω να φυγεις,
πρωι ειναι και βρεχει δεν ξερουμε που να σταθουμε ποια λεξη να κρατησουμε τη μανα,μη κρυωνεις κρεββατι στο διαδρομο με παραβαν,μη μου κρυωσεις ελαφακι μου ,
περιμενε με νοσοκομες βλοσυρες εκει που δεν ανηκεις ,
δεν ειμαι εδω και θα ερθω αυριο να σε βρω,
με πικρα και με φτωχεια ατελειωτη κι αβασταχτη φτωχια μωρε να με περικυκλωνει και ποιος ειναι ο δρομος πες το και μαντεψε το ,
με πονο δακρυγονο και πονο στο κεφαλι ,σφιγγεται πονος σημαια στο κεφαλι μου ,πες μου που παμε να ξυπνησω να σ’αντεξω να μη δειλιασω παλι , να φερθω καπως στη μοναξια σου στη μοναξια μου.
ελατε φιλοι τωρα βραδιαζει να πεταξουμε να στησουμε να δωσουμε οτι δεν εχουμε, ελα να κλαψουμε, να σπασουμε ελα στο δακρυ του δακρυγονου και στη φωλια της πολης,
σωμα ζεστο να σκεπασω το φως που σε καρφωνει ,
πως σου μιλανε οι σκιες και λες παραμυθενια πραματα
να πιουμε ενα ποτο στο μπαρ που ξενυχταει
ελα να δουμε τσοντα πολη γυμνη γρανιτης σε κρεββατια να χορευει.
τους μεταναστες κατω απ τις γεφυρες
τα παιδια στη λενορμαν
να χρωστανε το βαρος του κοσμου
στη ροσινιολ σκυλια ετοιμοθανατα και κλωτσημενα,
νοσοκομειο να μοιρασουνε χρυσα γοβακια στους πεθαμενους
ελα ελα να φωλιασεις μεσα μου ελα να σε κρυψω απ τους μπατσους
να σηκωσουν τα παπουτσια μας φτερα απ τα πεζοδρομια ,
ελα τα χρονια να νιφτουν τις αμαρτιες μου να μαγευτουν οι μερες μας
ασημι λαμψη νυχτες μας να σαγηνευονται νεα χριστουγενα
να ζυμωθουν ελα λαμπαδες ν αναψουν ελα τα χερια να δεθουν ελα τ’ αστερια πλησιαζουνε ελα τα ματια ν αποκαλυφθουν τα χερια ν ακουμπησουν
ελα να λαμψουν τα σκουπιδια μας
ελα τη μοναξια να κοψεις βασιλοπιττα
ελα κρεββατι ελα αρρωστια ελα φτωχια μου
ελα την τελεια στιγμη στου χαρου τα δοντια να γινουμε φιλοι
προδοσιες να σγχωρεσουμε να σβησουμε τεφτερια ελα ελα να δουμε τεντωμενα σκοινια σεντονια και τι εχει απο πισω ελα να ψαξουμε για καλυτερη αρρωστια ν ακουσουμε παλια τραγουδια ,να δουμε
βαρυ φορτιο στη πλατη μας, ελα να μη γερασουμε ,
ελα δεν ειμαι ελευθερος στο λεω ελαφος εσυ στο δασος ελα,
δεν ειμαι ελευθερος βαραινω γερναω και λεω, να ρθώ ,θα ερθω,
γιατι βγηκαν αστερια πισω απ τις ταρατσες μας ,
πως να τα δεις πως θα τα αντικρυσεις,
βγαινουν αστερια σου λεω και φευγουν ,
αποκλεισμενοι κι αυτα τα χριστουγενα ,
ελα εξω,ελα
καφενειο και πακιστανοι ανεργοι στο περιστερι παρελασεις αταιριαστες νυχτα κοιμισμενη μου νυχτα ,τα νανουρισματα σου σκληρα ,
και καφενεια με μικρες και φτωχιες πουτανιτσες,ωχ μανουλα μου και σκατομοναξια μου,
ζαλισμενος εκτος τοπου και χρονου σου,ελα δεν ξερω αν θα ρθεις
περναω ποτε ποτε απο εδω που ποιος ξερει που ειναι και τι ειναι ,
φιλος και απολυτως ξενος ,
πολη σκηνη, πολη σκληρη με χαλασμενα αισθηματα ,σαν δοντια προς εξαγωγη,
λιγουρια τη μιζερια μου βαρεθηκα,
που πατω,θελω να ερθω και πρεπει να φυγω ,
ελα να με βρεις ,ζαλισμενος
μοναξια και φιλοι και φευγουμε απ αυτο που μας περικυκλωνει ,μη γελας
οσο ειναι καιρος ,οσο ειναι καιρος ενα τσιγαρο καπνισε και φτασαμε κι ας μη καπνιζεις πια,
κι ας το ΄κοψες ενα τσιγαρο δρομο στα ξενα ειναι το αυριο
ελατε προσκληση χωρις τον ξενοδοχο
ενα τσιγαρο καιρο μεχρι να φτασουμε στην Πατησιων.

5 Comments:

At 12:48 μ.μ., Blogger mistounou said...

"Ατσίγγανε κι αφέντη μου με τι να σε στολίσω;
φέρτε το μαυριτάνικο σκουτί το πορφυρό
στον τοίχο της Καισαριανής μας φέραν από πίσω
κι ίσα ένα αντρίκειο ανάστημα ψηλώσαν το σωρό."

Ν. Καββαδίας.

Και λιωμένη αγάπη στους δρόμους, καπνος στην ψυχή, όσο εσύ πίνεις στη γωνία το ουίσκι.

 
At 11:15 π.μ., Blogger elpinor said...

Καλή και ζεστή χρονιά!

 
At 12:23 μ.μ., Blogger neraida said...

Αν οι ευχές μου πιάνουν τόπο, θέλω να σου στείλω κουράγιο, καλή τύχη και όσες πιο όμορφες στιγμές μπορώ για να σε συνοδεύσουν το 2009.

Ζητώντας προκαταβολικά συγνώμη για το μεγάλο σχόλιο, το κείμενό σου μου θύμισε την δικιά μου εικόνα της Πατησίων, όπως την ξέθαψα από πολύ παλιό κείμενο:

Θέλω να πάω σ’ ένα φτηνό και βρώμικο ξενοδοχείο
να βουλιάξω σε ένα υπόγειο δωμάτιο να κάνω έρωτα με τις σκιές των εργάσιμων ημερών και τις νύχτες να βγαίνω στο φως των ξενυχτάδικων
να γίνομαι πουλί που θα κράζει τον ερχομό της νέας εποχής
πάνω από τα κεφάλια τσιφτετελιζουσών θαμώνων
γεμάτων νικοτίνη κι αλκοόλ στα σπλάχνα τους
Θα πάρω όλα μου τα υπάρχοντα
ένα πακέτο τσιγάρα τον αναπτήρα ένα εισιτήριο για τον ηλεκτρικό
και τη φωτογραφία μου για να θυμάμαι πώς ήμουνα πριν
αρχίσουν αν με φιλούν
οχιές
και να γεμίζουν το κορμί μου σημάδια
“έρωτες”
Θα μπω στο ξενοδοχείο
και στον χοντρό καραφλό υπάλληλο με τις στενές τιράντες θα κάνω παραγγελιά το πιο σιχαμερό δωμάτιο
θέλω συντροφιά μου χοντρούς αρουραίους και κατσαρίδες
να κάνουν παρέα με τα σκουλήκια που έχω στο μυαλό μου
Θα μπω ύστερα στο δωμάτιο και θα το γεμίσω καπνό
Και θέλω να είναι το πιο σκοτεινό και να έχει μια χαραμάδα για να καταλαβαίνω πότε νυχτώνει να βγαίνω
Θέλω να πάω στην Πατησίων το βράδυ
Έχει πολλούς καθρέφτες εκεί και με δείχνουν σχεδόν όμορφη...

 
At 11:19 π.μ., Blogger elpinor said...

Καλη μου νεραιδα
ανταποδιδω τις ευχες,
οι τελευταιες μερες μοιαζουν μικρη ανοιξη μες τον χειμωνα,ετσι και το κειμενο σου για τους καθρεφτες της οδου Πατησιων,φρεσκια ανοιξιατικη αυρα στην κοκκινη κλωστη.

 
At 8:41 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

το εχεις!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker