Κυριακή, Οκτωβρίου 01, 2006

ειχαμε συναντηθει καποτε;


Thinking Of You
Originally uploaded by yotababy.
Τον βρηκα πολλα χρονια πριν ,τα λογια του σ’ένα δανεικο βιβλιο ποιησης ,
Ελεγε για ένα κοριτσι μωβ ,κοριτσι από φως,ηταν η εποχη που παραμονευαν στις γωνιες κολωνιες αρωματα και αφελεια,κι όλα ηταν αισιοδοξα ,κι ηταν να ‘ρθουν ,να ‘ρθουν,όλα ηταν πιθανα,όλα γοητευτικα καθως ακομη δεν υπηρχαν,τα ονειρα μπορουσαν να παιρνουν σαρκα ,αρωματικη ,ρεαλιστικη ,ετοιμη να την χαιδεψεις κάθε απογευμα,και μου σκηνοθετησε μια πρωταγωνιστρια χρωματος μωβ και με την υφη του φωτος.
Περνουσαν τα χρονια και ξεχνιομουν,ποτε καπνιζα ποτε το εκοβα ,ποτε δουλευα σκληρα ποτε απελπιζομουν,περνουσαν προσωπα ,μου γελουσαν μου θυμωναν,μου αντιμιλουσαν,μου φωναζαν,μου αντιστεκονταν,περνουσαν μερες ησυχες,νυχτες απειραχτες,πώς γλιστρουσαν ,πώς γλιστρουσαν.Γενεθλια αχρωμα,σχεδον θλιβερα,σπαταλες απ’το κομποδεμα του χρονου μου,δεν ηρθε η κοπελα που ηταν μωβ,δεν μπορεσα να την διακρινω ,ισως να την φοβηθηκα ενδομυχως,δεν ξερω.
Εβαλα τα’ονομα του στο google ένα βραδυ που τον θυμηθηκα πριν κανα δυο χρονια μηπως βρω κανενα ποιημα του,δεν βγηκε τιποτα .
Όμως ηρθε εκεινος να με βρει ,ετσι μου φανηκε,σ’ένα βιβλιο του Χρονά , «τα κοκορια της οδου Αισχύλου», ητανε λεει ανημπορος κι εψαχνε βοηθεια και παρεα, συναντηση μεσω βιβλίου,παλι καλα.
Χιονι εχει καιρο να ριξει μεχρι τη θαλασσα όπως ένα βραδυ που θυμαμαι ακομα από εκεινες τις ηρωικες και ταυτοχρονως αφελεις εποχες ,δεν χτυπαει η καρδια μου μ’εκεινους τους παλιους ρυθμους αλλα ηταν καλη συναντηση,καλη.
Μετα παλι περασαν λιγοι μηνες κι ειδα ένα αρθρο στη λογοτεχνικη στηλη της city press στο μετρό,πως πεθανε σχεδον νεος και τρια χρονια μετα ετοιμαστηκαν τα απαντα του,ειχε και τρια ποιηματα,το ένα μιλουσε για πληγες,για τις πληγες που τον χαραζουν και τον τσουζουν,κι ελεγε νομιζω πως η πιο μεγαλη πληγη είναι η ιδια η σχεση μας με τη ζωη μας.Θωμας Γκορπας είναι τ’ονομα του.

3 Comments:

At 12:50 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

http://www.hridanos.gr/volume04/pro/gkorpas.pdf

 
At 8:18 π.μ., Blogger elpinor said...

Για την"ανακάλυψη ανθους" σ'ευχαριστώ Παπαρούνα.

 
At 6:30 π.μ., Blogger ou tis said...

loipon auto to keimeno sou m aresei polu

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker